Gabinet Stomatologiczny

lek. stom. Agnieszka Wiśniewska

Nasza praktyka stomatologiczna została stworzona by zapewnić pacjentom maksymalny komfort i satysfakcję.

Dzięki doświadczeniu i umiejętnościom oraz nowoczesnym technikom i materiałom możemy zagwarantować naszym pacjentom leczenie wolne od stresu, na najwyższym poziomie za rozsądną cenę.

Gwarantujemy:

• miłą i przyjazną atmosferę,
  • bezbolesność leczenia,
  • obsługę wysoce wykwalifikowanego personelu,
  • kompleksowe leczenie,
  • nowoczesne wyposażenie i materiały,
  • najwyższą jakość.
OZONOTERAPIA

Nasz gabinet wyposażony jest w generator ozonu najnowszej generacji. Ozonoterapia stwarza nieograniczone możliwości dezynfekcji. Dzięki niej możemy zapobiegać zapaleniom i infekcjom we wszystkich dziedzinach stomatologii.

Zalety ozonoterapii:

1.SZYBKO – ozon działa natychmiast- skraca się czas zabiegu.

2.EFEKTYWNIE – ozon dociera do każdego miejsca wymagającego dezynfekcji i redukuje do minimum ryzyko ponownej infekcji.

3.BEZPIECZNIE - nie ma ryzyka przedawkowania- dawka ozonu jest całkowicie bezpieczna

Ozonoterapia znajduje szerokie zastosowanie w profilaktyce i leczeniu próchnicy początkowej u najmłodszych pacjentów z uwagi na dużą efektywnośc zabiegu, krótki czas jego trwania i całkowitą bezbolesnośc bez konieczności podawania znieczulenia.

Ozonoterapia jest nowoczesną metodą zapobiegania powstawania próchnicy zarówno w zębach mlecznych jak i stałych. Umożliwia ona również całkowite zatrzymanie powstającej próchnicy.

Postępowanie w przypadku profilaktyki próchnicy, wczesnych zmian próchnicowych, nadwrażliwości zębiny i próchnicy cementu korzeniowego jest następujące:

• badanie kliniczne jamy ustnej pacjenta i oczyszczenie powierzchni zębów przy pomocy piaskarki profilaktycznej lub pasty oczyszczającej,
  • plikacja ozonu (czas aplikacji 6-12 sekund),
  • udzielenie wskazań dotyczących dalszego postępowania.

Wskazania do zastosowania ozonu w stomatologii to m.in:

1) profilaktyka próchnicy
2) wczesne zmiany próchnicowe
3) próchnica średnia i głęboka
4) próchnica cementu korzeniowego
5) nadwrażliwość szyjek zębowych
6) odkażanie kanałów korzeniowych
7) choroby infekcyjne błony śluzowej jamy ustnej- m.in. leczenie aft, opryszczki
8) choroby przyzębia (paradontoza)

Ozonoterapia przynosi doskonałe efekty dezynfekcyjne w sytuacjach klinicznych gdzie zawodzą standardowe metody wyjaławiania. Są to m. in. rozległe infekcje kanałów korzeniowych i tkanek okołokorzeniowych czy tez trudno gojące się afty i opryszczka. Dzięki ozonoterapii udaje się opanować infekcję a tym samym ochronić ząb przed usunięciem czy też przynieść ulgę pacjentom cierpiącym z powodu chorób błony śluzowej.

5/ozonoterapia_2.png
5/ozonoterapia_3.png